Een klantgesprek is te waardevol om te verprutsen!
Volgens het Future of Sales-rapport van Gartner besteden B2B-klanten minder dan een kwart van hun buyer journeys aan interactie met verkopers. Aangezien bij een gemiddelde deal meerdere leveranciers betrokken zijn, krijgt een individuele verkoper slechts ongeveer 5%-10% van de tijd van die klant. Het is dus absoluut noodzakelijk om de waarde en relevantie van elke interactie met de koper te maximaliseren.
Geven klanten jou ook steeds minder ruimte voor een verkoopgesprek? Heb je dan eindelijk dat verkoopgesprek, hoe maak je dan de juiste impact zodat je de gehele beslistafel overtuigt?
De huidige context vraagt om een andere wijze van je boodschap brengen. Tip van de sluier: het geheim zit in het brein.
Nieuwsgierig geworden? Meld je aan. We zien je graag bij onze online Masterclass.
Schrijf mij in voor de
"Oratium Masterclass
Brain-aligned communication"
"Een klantgesprek is te waardevol om te verprutsen!"
Leuk dat je er bij bent! Bedankt voor je inschrijving voor de Masterclass.
In de week voor aanvang ontvang je de link voor de Masterclass en aanvullende informatie.
Groet namens team Oratium Europe